Özel Arama


MURAT İNCE - YALANSIZ SEVDİM SENİ.

Sevdim Seni 
 Dert etme kendine 
 inim inim inleme 
 Sus Bir kere dinle.

Çıkarsız sevdim seni 
 Üşürken ısınmaya hasret gecelerde 
 Yalansız sevdim seni 
 Ölüme esen sabah yellerinde.




Yanarcasına sevdim seni 
 Çırasız ateşinle yanarken de 
 Ölürcesine sevdim seni 
 Aşkımız tarih yazarken dillerde.

Parçalanırcasına sevdim seni 
 Gözlerine bakamazken ağlarken de 
 Ve boğulurken de gözyaşımda sevdim seni 
 Sen sırtını çevirip yerlere atarken de.

Muhtaç etme sözlerine 
 Damla damla ağlama 
 Gel son kez dinle.

Dört bir yanda sabah ezanlarında sevdim seni 
 Ellerini tutamazken göğsünde uyuyamazken de 
 Serseri olmayan namuslu duyguyla sevdim seni 
 Sen umutları bulutlara güneşe çizerken de…




Bozkır kaldığım dağ yamaçlarında sevdim seni 
 Yaşamakla ölmek arasındaki kılda ezilirken de 
 Ödlek olmayan yürekli bir sevgiyle sevdim seni 
 Sevdim seni sevdim seni ne çare 
 Dert etme üzülme 
 Gel beni son kez dinle 
 Yalansız sevdim seni 
 Sevdim seni ne çare




Zindan odalarda bin bir dualarda sevdim seni 
 Sen şartlı sevdalara maddelere dökerken de 
 Gözü kara yalan dolan olmayan sevgimle sevdim seni 
 Umutlarımı hicranlara yarınlarımı karalara salarken de. 
 Biliyorsun yok demiştin umut 
 Olmaz dilekleri tüket 
 Yüreğine unutmaktan söz et 
 Nafile dilde son düet 
 Umutlara kes bir bilet




Dedin diye istedin diye 
 Razı oldum sustum şimdi 
 Param parça dilim dişlerimde 
 Gücümün yettiği kadar 
 Sesimin çıktığı kadar 
 Avaz avaz bağırıyorum 
 Son nefesimde ölürken de sevdim seni 
 Ölürcesine sevdim seni… 
 Dert etme üzülme 
 Gel beni son kez dinle 
 Yalansız sevdim seni 
 Sevdim seni ne çare




MURAT İNCE.

0 yorum:

Yorum Gönder