Özel Arama


Sen ve Sensizlik.


...Sen ve sensizlik kavramıyla ilgili düşündüklerim....

Sen ve Sensizlik

Sen ve Senziklik, Aslında birbirleri ile tezat olan iki kelime... bu sadece iki kelime senin,benim hayatımdaki etkini anlatıyor.

Sen ve Sensizlik,Hani dile kolay derler ya işte böyle;Dile kolay! ancak bu iki kelimenin "Ateş Düştüğü Yeri Yakar" deyiminin kati surette bana etkisinin olduğu bu iki kelime...!!!

Sensiz ben,Artık sensiz ben istermiyor

Sen,sabahı olmayan şehrin sokak lambarına benziyorsun,sokağımı aydınlatan lambaya benziyorsun;daima sokağımı aydınlatan,korku dolu geceleri engelleyen lambaya benziyorsun...
 Sensizlik ise lambası sönmüş,tek başına karanlıktan korkan bir çocuk, sesini çıkaramayan,kımıldayamayan çocuk...

Ben böyle çaresiz çocuk gibi korkak,ürkek.. sen ise o sokak lambası gibi evimi aydınlatan aydınlık! haydi yan, haydi yanda;korkum,ürkekliğim gitsin artık.

0 yorum:

Yorum Gönder