Özel Arama


Dilimde Ay Tutuldu.

korunakli siirler yaz bana, sevgilim olmayan sevgili 
saganak yagisli günlerimde siginacagim bir yer bulunsun 
bari, siirlerde bir ev'cagizim olsun 

üç oda bir salon yalnizligimi kiraya verecegim 
heveslenme, senin için düslerim baska 
aklini basindan alip, gezmeye götürecegim 

ne güzel gülüyorsun, dudaklarinda eski Istanbul resimleri 
öyle kal lütfen, yüzüme baktigin anin resmini çekecegim 

sana söz veriyorum, sen de bana umut ver 
sonra her seyi unutup, ülkeme geri dönecegim 

bende bir hosum, sarkilarin belali güzelligine vuruldum 
o uzak ayda kaldi onayladigim gülüsler 
raks eden sevismelerin çingene zamanindayim, 
'gel' desen, gidemeyecek kadar sarhostur özlemler 

anlayisimi kaybettim, beni anla 
karsiliginda gözlerimin kahvesinden içirecegim 
düse kalka düsledim, son baharim kaldi 
beni simdi tutmazsan, dudaklarina devrilecegim 

oturakli siirler yaz bana, sevgilim olmayan sevgili 
yorgun günlerimde dinlenecegim bir yer bulunsun 
siirlerde bari, bir nefeslik yerim olsun

0 yorum:

Yorum Gönder