Özel Arama


Hoşcakal Diyemiyorum Sana...

 Susma ,,, ne olurr susma yine ! Bir gece yine çaldir telefonumu bizim sarkimizla ... duyar duymaz uyanirim ,,, bilirsin . ! 

Ama aramazsin ,,, iyi bilirim ... ! 
Neydi yine yanlisimiz ? yarim birakmamizin , yine yok olusumuzun nedeni neydi ? Söyleee .... 
Belki de zamansiz açtim içimi ,,, Yüregim seffafti aklimsa deli ... 

Ben geldim sen kaçtin hep bana inat ,,, Bir vardin bir yoktun hep masal gibi ... !!! 

Oysa , bu kez baska roller düsünmüstüm kendime bu senaryoda ! Sana da ... ! Ayrilik düsmandi ,,, 

Ask ise en büyük dostumuz ... ! Bu defa ne uzaklik ne de zaman yikmayi basarabilecekti bizi .
Simsiki kenetlenecekdik birbirimize , belki ilk defa bu kadar çok sahiplenecektik birbirimizi. Ve bennn ...

öyle kabullenmistim ki seni , öyle saglamdi ki içimdeki yerin , öyle tutunmustum ki sana ... 

Ve sennn ... yineee , öyle acimasiz , öyle duygusuz , öyle düsüncesizdin ki ... aklim almadi ,,, yüregim yoruldu ,,, içim soguduu 

Ne istedim ki ben senden ? Ne bekledim ?

Suçum ,,, kaybetmek istememek ,,,


suçum seni defalarca içimde yüceltmek ,,, suçum sensiz bir ömrü düsünememek ,,
suçum bir kere daha gözlerime bakmani , ellerimi simsiki kavramani , doyasiya sarilmani , yüzüme dokunmani düslemek

Özür dilerimmm sevdigim ,,, 

Tüm duygularim için , sende var olmaya çabaladigim için , bos bir umudun pesinde kosacak kadar kör oldugum için , gerçeklerle degilde duygularimla yasamaya çalistigim için .


Ve... özür dilerim sevdigim , söz geçmeyen yüregim adina ,,, !!! 

Söz geçirebilseydim eger ,,, söküp atmaz miydim içimdeki senii ! Yapamadimm ... ! 

Kizdim kendimee , nefret bile ettim kendimden çogu zaman . Hep suçladim kendimi ,,, 

olmadi . Her çabaladigimda daha bir baglanmisim , farkina vardigimda ise çok geç kalmisim .Gelgitli iliskimiz öyle aliskanlik yapmis ki bende , her ayrildigimizda tekrar birlikte olacagimiz umudunu kaybetmemisim içimde 

Canim , 
Hayatim , 
Ömrüm , 


Yine ayrilmayi basardik demekk ... ! 

Birbirimizde degil de kendimizde kaybolmayii , tüm özlemlerimizi gömmeyi basardik demek ... ! 

Tebrikler yine =Biz= e !!! 
Kaybettik mii simdi biz ? 
Yooo yooo , belki de kazandik ... ! 
Kaybettik ya da kazandik ,,, ben seni hep sevdimm , sevebilecegim ve yetebilecegim kadar ... ! 

( umarim bitersin bir gün bende ... ) 
hosçakal demiyorum , diyemiyorummm sana . 
çünkü ,,,

0 yorum:

Yorum Gönder