Özel Arama


Susuyorum Her Zamanki Gibi... 

Söyleyemedigim onca sey var ki sana
Dilimin ucuna kadar gelip* gelip giden
Dökülemeyen o kadar çok cümle var ki. 
Susuyorum tabi ki her zaman yaptigim gibi
Kapaniyorum yine karanlik odamin içine 
Hayallerimin içine atiyorum kendimi 
Dalip* dalip gidiyorum rüyalar alemine 
Seni düsünüyorum* seni seviyorum gizlice
Senin güzel gözlerinin içinde kaybolmanin hayalini kuruyorum 
Bulutlarin üzerinde yürüyorum seninle 
Yildizlardan taç yapip saçlarina takiyorum 
Günesi gözlerine koyup aydinlatiyorum karanlik dünyami
Baglaniyorum sana kopartilamayacak bir bag ile
Sonra uyaniyorum bu rüyadan
Yine sessiz ve soguk o odanin içinde buluyorum kendimi
Tutamiyorum gözyaslarimi akitiyorum avuçlarimin içine
Nefes almak o kadar zor geliyor ki 
Boguluyorum sensiz* bogazimda dügümlenip kaliyor sevgim
Çikartamiyorum disari haykiramiyorum 
Avazim çiktiginca bagiramiyorum seni seviyorum diye
Susuyorum sadece her zaman yaptigim gibi
Anlasilamamanin acisini çekiyor susuyorum
Kahrediyorum zamansizligima kaderime kahrediyorum
Geç kalisima isyan ediyor susuyorum her zamanki gibi...

0 yorum:

Yorum Gönder