Özel Arama


BEN SENİ ASLA...

 Sen hayatımın en vazgeçilmez aşkı
 Sen uğrunda en çıldırdığım esmer
 Sen yolunda savaşlar verdiğim sevdam
 Sen uğrunda ölümlere gidip geldiğim
 Sen beklediğim
 Sen özlediğim
 Sen gizlediğim...

 Güneş doğmayı unutabilir
 Sabah olmayı
 Yağmur yapmayı
 Ama ben seni asla...

 Çiçekler açmayı unutabilir
 Kuşlar uçmayı
 Baharlar gelmeyi
 Ama ben seni asla...



 Ne zaman bir şiir okunsa aklımdasın
 Ne zaman bir telefon çalsa karşımdasın
 Sen tanrımın en güzel armağanı
 Sen hayatımın en gerçek yalanı
 Sen bütün huylarımı ezbere bilen
 Sen gözyaşlarımı en iyi silen
 Sen dünyanın en güzel kadını

 Sen yemeğimin tuzu
 Yüreğimin buzu
 Anasının en güzel kızı
 Sen kalbimde en tatlı sızı
 Sen bütün varlığımın en sevimli hırsızı
 Sen sevdikçe sevilesi
 Övdükçe övülesi
 Öptükçe öpülesi aşkım...

 Sen beni yokluğuyla delirten
 varlığıyla yolumu yolundan çeviren
 Sevdasıyla beni bir dağ gibi deviren kadın
 Bundan böyle senden sorulsun günahlarım
 Sende bütün sorularım
 Sende bütün cevaplarım
 Adam olmuşsam senden
 Katil olursam senden
 Ben çoktan vazgeçtim kendimden
 Ama senden
 Asla canım
 ASLA! ...


AHMET SELÇUK İLKAN.

0 yorum:

Yorum Gönder