Özel Arama


Gidip De Dönmeyecek Olanın Ardından..

Görüyormussun öyle diyorlar. Bazen süphe etmiyor degilim. Ama sonra; sonra bakiyorum yine kandiriyorlar diyorum.


Gözlerinin kapandigina sahit oldum. Ve ruhunun bedenden ayrilisina.. Yanindaydim sogurken bedenin.. Simdi görüyor diyorlar.. Beni hepten kandiriyorlar. Teselli ediyorlar. 



Aglarsam fazla, üzülürmüssün.. Oysa son bakisinda gördüm son üzüntünü. Hani basin öne egip artik teslim olusunda.. Sonrasi.. Sonrasi yok..


Üzülürmüssün ben aglarsam.. Kandiriyorlar. Aglamami istemedikleri için. Oysa sessiz aglamayi basardim ben bilmiyorlar.. Bilmiyorlar nasil büyüdügümü. Artik duygularima sahip çikabildigimi bilmiyorlar. Senden sonra kayboldugumu da. Aslinda ariyorlar. Onlarda ses çikarmadan beni ariyorlar. Sen, kayboldugundan beri beni hiç bulamiyorlar.


Görüyormussun.. Mimik yok ki yüzümde neyi göreceksin? Hiç falso vermiyorum ki.. Gülümsemem suratimda asili, gözlerim simsek simsek.. Kim farkedecek ki?? 


Ruhuna sarilmayi denedim. Düsünsene.. Kollarimin arasinda bir agirlik hissederim belki diye. Düsüncemde denedim olmadi.. Kollarimi araladim gene olmadi. Havayla temas etti tenim.. Sicagi algiladim.. Sen sandim.. 


Görüyormussun öyle diyorlar.. Hayallerimle oynuyorlar ama bunu bile bilmiyorlar.. Görüyor dedikleri her an yaptigim her harekette senin yüzünü gözlerimin önüne getirdigimi, alnima öpücük kondurdugunu ve bunun beni mutlu etmek yerine kahrettigini bilmiyorlar..


Anlamiyorlar.. Hayallerimle oynuyorlar.. 


Oysa, koca koca renkli yelekli adamlar seni sedyeye koyduklarinda, arkandan giderken herkes, benim neden bu son yolculuguna eslik etmedigimi sormuyorlar.. Gidisine inanmak için , gerçekten bunu bütün hücrelerime kabul ettirebilmek için arkanda kalan olmayi yegledigimi düsünmüyorlar.. .. Evdeki o boslugu deneyimlerken bir basima, sana gitme demeyi ne çok istedigimi, dudaklarimdan kelimelerin dökülemedigini, son basin egik halin gibi basimi usulca önüme egdigimi bilmiyorlar..


Görüyormussun öyle diyorlar.. Bütün gün bekledim.. Bütün gün.. Gökten inecekmissin gibi.. O güzel yüzünü yeniden görecekmisim gibi.. Karsima oturup dertlesecekmissin gibi.. Ve kulaklarimda sesin çinlayacakmis gibi...


Görüyormussun... Öyle diyorlar...

0 yorum:

Yorum Gönder