Özel Arama

Mavi Mavi Sevdim Seni.

Bir tek şeyi unutma; 
seni sevdim ben 
kalbim şimdi bir sokak çocuğu 
kelebekleri göç etti gönlümün 
ıssızlaştı hayat sanki 
sanki sabahı eksik şiirlerimin 
sanki gecesi hep kanayan bir yara 
ve sanki artık hep kanayacak 
ağlanacak bir aşkın kıyısına vurduysa gözlerim 
çare yok ağlayacak 

Bir tek şeyi unutma;
seni sevdim ben 
kapıları kendime ben açamadım 
ya da yanlış saatlerde bekledim gelmeni 
ter içinde takvimler 
istasyon öksüzlüğünde gözyaşım 
düşünüyorum da sen gideli ne çok yalnızım 
sarmaşık aşkın sarısında kaldım, sarılamadım 
savunamadım seni kimselere 
anlatamadım seni kimselere 
kimsesiz kaldım 
en çok da sensiz 

Bir tek şeyi unutma; 
seni sevdim ben 
sana uyumak 
sana uyanmaktı hayat 
sıratını geçtim yaşarken,korkmadan 
korkumu geçtim cesarete ihanetle 
berduş bir,yalan masumiyeti öptüm bile bile 
tek sen gitme diye 
sonbahar oldum,yaprak yaprak 
ağaç oldum köklerimi unutarak 
tesellisiz bir geceye fırlatıldım 
kalbimi dar bi kafese kapatarak 
içimde bir kanarya 
hiç susmadan ağlayacak 

Bir tek şeyi unutma;
seni sevdim ben 
yakamozlarında yıkadım sevdamı çırılçıplak 
seni sevdiğimi bağırdım mehtabına 
beyazında aklandım bulutunun 
mavi mavi sevdim seni.. 
içim kan ağlayarak 



Bir tek şeyi unutma 
seni sevdim ben 
anlattıkça kış vuruyor satırlarıma 
anlattıkça üşüyor,anlattıkça ısınıyor yüreğim 
bu gün sardunyalarım da açmadı 
belkide küskün renklere 
ellerimde ibadet gibi yaşadıklarım 
ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım 
sensiz soluyorum anlayacağın 
mavi mavi ölüyorum.. 
duyuyor musun 
orda mısın 
var mısın 
yok musun? 
Bir tek şeyi unutma; 
seni sevdim ben 
yanarak 
yıkılarak 
aklıma her geldiğinde AĞLAYARAK

0 yorum:

Yorum Gönder