Özel Arama


Sen Varsan Varım Ben.

Sen varsan varım ßen
Sen varsan Hayat var

Sensiz aLdigim nefesin yüregime yetmedigini ßiLmeni isterdim. Sensiz ya$adigim her qünün harcanmi$ qün oLdugunu ßiLmeni, Seni sevdigimi, Seni sevmenin ßana yetmedigini, sevmekten çok kendimi Sana adamak için çirpinip dururken, Seni ne kadar çok seversem seveyim hep daha fazLa seveßiLirmi$im qißi geLdigini, Seni Canim qißi, nefesim qißi, suyum, ekmegim qißi ßiLdigimi ßiLmeni isterdim. 

ßiLmedin.

ßen de söyLemedim.
SöyLemekten çok ya$atmak istedim ßunLari Sana. 

Sana ßakarken yüregimin nasiL siki$tigini, nasiL çocukça bir heyecanla çarptigini, sana her dokunu$umun iLk dokunu$ oLdugunu, her qüLü$ünün ßir damLa huzur, her ßaki$inin binlerce mutluluk oldugunu söylemeden gör isterdim. Yasamimdan bir parça degiL, ya$amimin tamami oLdugunu, seßepLerim, ümitLerim, qerçekLerim oLdugunu ßiL isterdim.

ßiLmedin.
ßen de söyLemedim.

Herkesin ßiLdigi, qördügü, anLadigi kadar anLa istedim hayatimdaki anLamini. Gittiginde anLamsiz kaLacagimi ßiL istedim. BiLmek yerine qitmeyi tercih ettin Sen. ßen de dur demedim. Deseydim degi$ir miydin? Deseydim daha mi az yakardin Canimi? Deseydim ßiLir miydin ßunLari? SöyLeseydim qitmez miydin?
SöyLemedim diye mi qittin?

Artik ßir anLami var mi ßunLari ßiLmemin?
ßir $eyLerin anLami var mi artik?
Yok…

Sen yoksan ßen yokum. 
Sen yoksan Hayat yok. 
__________________

'Hayat...' Dur ßekLe ßeni, DizLerimde derman kaLmadi ardindan ko$acak!
'A$k...' Her qeçen qün öLdürme yüregimi; ßi Can daha kaLmadi verecek!
'MutLuLuk..' Kaçma ßenden her defasinda,ßu sefer degerini ßiLecegim Senin!
'Aci...' Uzak dur ßenden, Hiç sevemedim ßen Seni!
'Hüzün...' Esir etme artik beni, ßen zamaniyLa çok ßüyüttüm Seni...
Vee...
''Sen...'' Daha fazLa yorma ßeni...! ßen fazLasiyla ödedim,Senin ugruna kayßettikLerimin ßedeLini...!

0 yorum:

Yorum Gönder