Özel Arama


Nedenini bilmiyorum, 
Ama... 
Bugün herzamankinden daha çok ihtiyacim var sana... 

Çok eksigim bugün...Yine batiyor günesle birlikte kayboluyor tüm direncim,umutlarim!'Ben artik onsuz yapabiliyorum...!

dedigim günler toz duman olup yapisti yine bogazima,Nedense tutamiyorum sensizligin çildirtan isyanini bugün!..Damliyor gözyaslarim... 

Bak, 
Yine çekildi; 
Evli evine,köylü köyüne! 
Nedenini bilmiyorum,ama; 
Evsiz,köysüz kaldim bugün,bu gece...! 

Herkes siginacak bir çati buldu gerçek benliklerde,bense sensizligin kimliksiz çatisina sigindim yine...

Bana gelen tüm yollar kapandi,yolsuz kaldinda dönemedin mi?Yoksa çikar bi yol mu buldun kendine!!!

Bilmiyorum sebebini,sonucunu çok yanlizim bu gece...


Çözülmeyen dügüm, 
Kanitlanamayan suçlar gibi sensizlik... 
Yetmiyor yasamaya, 
Bi ben bi de sensizlik... 
Nedenini bilmiyorum,ama; 
Çok koyuyor bugün,bu gece bu bilinmezlik! 


Herseyi bi nedene bagladimda,bi olmayisini baglayamadim sonuca...

Belki de bunun için acitiyor bu denli,kivrandiriyor....Çok sevdim diye mi kaybettim seni,çok sevilemedim diye mi...

Tüm sessiz çigliklarima inat bozuyorum gizli suskunlugumu

0 yorum:

Yorum Gönder