Özel Arama


 Bugün Yine Günlerden Sensizlik.

Bugün yine günlerden sensizlik, saatler ise hasreti gösteriyor
 Canim hicbir sey istemiyor, sensiz bitkisel hayattayim sanki
 Uyku bile ugramiyor gözlerime, oysa bu özlemi tasimaktan yorgunum!
 Uyusam ne olacak? Yeni bir güne baslamanin sevinciyle mi uyanacagim sanki?
 Sevinmelerim hep seninleyken, o yüzden gülmeleri senin yaninda biraktim…
 Al iste bak hersey yine ayni!
 Herkes icin saat gecenin bir yarisi
 Benim saatlerim ise hasrette durmus…
 Odamdayim yine, seninle ve hayallerimle basbasa kalabildigim tek yerdeyim
 Mumlarim yaniyor, fotografin karsimda
 Sigaram tabiki o da yanimda
 Kulagimda hüzün melodileri, unutmadan telefonum da bas ucumda
 Hani ararsin diye…
 Yine sesini duyma sevinciyle hüznümü biraz dagitirsin diye…
 Cok özlüyorum seni BIRTANEM
 Sensizken günler gecmek bilmiyor,
 Saatlerden hic haberim yok, zaten hep hasreti gösteriyor!
 Daha ne kadar dayanirim sensizlige bilemiyorum
 Tut ki koca bir denizin tam ortasindayim
 Sanki her gecen an biraz daha boguluyorum
 Yalnizligima sadece seni istiyorum…
 Geleceksin birgün biliyorum,
 O yüzden sevgilim sabirla bekliyorum
 Cünkü seni herseyden, herkesten
 Ve hic kimsenin seni asla sevemeyecegi kadar
 COK SEVIYORUM…..

0 yorum:

Yorum Gönder