Özel Arama



Uğur Arslan - Bir Ayrılığın İlk Günü Sanırım.

Canım sevgilim, bugün ayrılığımızın ilk günü
 Yürüyen kocaman açık bir yarayım şimdi
 Rüzgar değdikçe sızlıyor, kanıyor her yanım
 Nasılda ölesim var anlatamam ama,
 Senden başka birşeyle öldüremiyorum kendimi
 Bundan bir yıl önce Taksim’de o muhallebicide,
 Yine susarak başlamıştık biz herşeye
 Tek kelime bile etmeden buyurmuştuk hayatlarımızın içine
 Herşey başladığı gibi de bitiyordu
 Tek kelime bile etmeden vedalaşıyorduk işte
 Bugün ayrılığımızın ilk günü sevgilim
 Sanırım artık bende bittim
 Bugün bir ayrılığın ilk günü sevgilim
 Bugün ölmezsem bir daha hiç ölmem eminim
 Bir ayrılığın ilk günü ölmeyenler,
 Bir daha da ölmezler bilirim
 Bilirim, bilirim…
 Bugün ayrılığımızın ilk günü sevgilim
 Sana mutluluk, huzur, saadet,
 Kendim için Allah’tan sabır dilerim
 Bugünde ölmezsem, bir daha hiç ölmem eminim
 Bir ayrılığın ilk günü ölmeyenler,
 Bir daha da ölmezler bilirim
 Bilirim, bilirim…

Sanırım birşey yok aramızda
 Acırım aşksız yıllarımıza
 Bundan böyle eksik bir yanımızla
 Yaşarız, yaşarız, yaşlanırız.






Başımıza gelmesi imkansız diye düşündüğümüz şeyleri yaşamakla geçiyor hayat
 Aşk önce damardan giriyor, sonra burnundan getiriyor insanın
 En yakışıklı çağlarında kanıyor her yanın
 Filmin sonu hiç değişmiyor,
 Sarılmamış yaralarla doluyor her yanın
 Bugün ayrılığımızın ilk günü sevgilim
 Ölüyorum acıdan, kendimde değilim
 Sokaklarda yalnız yürüyemem ben,
 Sabahların kör karanlıklarında kalkıp işi de gidemem artık
 Yemek yiyemem, televizyon izleyemem, uyuyamam ki sensiz
 Sen olmadan hiç sinemaya dahi gitmedim ki ben
 Bugün ayrılığımızın ilk günü sevgilim
 Çaresiz, hareketsiz, ölmeye yakın bir uçurumun dibindeyim
 Bütün cümlelerimi senin için kurmuştum ben
 Yeni bir cümle daha kuramam,
 Bütün sevmelerimi senin için kullanmıştım
 Şimdi kimi seveceğimi bilemem
 Ne adım geliyor aklıma, ne annem
 Ne huzur diliyorum artık kendim için, ne aydınlık
 Seyrelip tükenen dokunuşlar,
 Uzayan kırılgan sessizlik
 Aramızda duran tedirgin tuhaf yabancılık
 Sanıyorum biz şimdi gerçekten, gerçekten ayrıldık
 Bugün ayrılığımızın ilk günü sevgilim
 Sana mutluluk, huzur, saadet,
 Kendim için Allah’tan sabır dilerim
 Bugünde ölmezsem, bir daha hiç ölmem eminim
 Bir ayrılığın ilk günü ölmeyenler,
 Bir daha da ölmezler bilirim

 Sanırım birşey yok aramızda
 Acırım aşksız yıllarımıza
 Bundan böyle eksik bir yanımızla
 Yaşarız, yaşarız, yaşlanırız



Uğur Arslan.

0 yorum:

Yorum Gönder