Özel Arama


ARDIÇ - NE SEVERMİŞİM SENİ.




Sensiz kalınca dünyam duruyor
 Zaman geçmiyor sabrım yaşamaya az geliyor
 Yolun sonu görünmüyor
 Hiçbir şey bana yetmiyor
 Senle tükettiğim her şey
 Şimdi bana hesap soruyor
Ne severmişim seni
 Hem de deli deli
 Bir söz et kahretsin
 Bitsin gitsin lanetsin ayrılık
  


 "Sen var ya sen beni mahfeden
 Hayallerimi umutlarımı benden alan
 Her iki kelimenin biri yalan




 Artık sen yoksun hayatımda
 Başkası da olmayacak asla
 Ne istedin duygularımdan
 O tertemiz aşkımdan
 İstediğin gibi oldu her şey
 Ben sürümdüm sen övündün
 Gurur duyma kendinle sakın
 Öyle bir yürek var ki bende eşi benzeri olmayan
 Senin gibilerine yıkılmayan
 Nankörsün sen nankörsün işte




 Şimdi git, git yolun açık olsun
 Bu zamana kadar sana yaptıklarım
 Benden bir hediye olsun
 Sana son sözüm gülüm
 İçimdeki acıyı bana bu yaşattığın ızdırabı
 Gözlerime bakarak o yalan sözlerini
 Asla, asla unutmayacağım.."




ARDIÇ.

0 yorum:

Yorum Gönder