Özel Arama


Sana Büyük Bir Sır Söyleyeceğim.

 Sana büyük bir sır söyleyeceğim. Zaman sensin
 Zaman kadındır. İster ki

 Hep okşansın diz çökülsün hep
 Dökülmesi gereken bir giysi gibi ayaklarına
 Bir taranmış
 Bir upuzun saç gibi zaman
 Soluğun buğulandırıp sildiği ayna gibi
 Zaman sensin, uyuyan sen şafakta ben uykusuz seni beklerken
 Sensin gırtlağıma dalan bir bıçak gibi
 Ah bu söyleyemediğim işkencesi hiç geçmeyen zamanın
 Bu durdurulmuş zamanın işkencesi mavi çanaklarda kan gibi
 Bu göz susuzluğundan sen yürürken odada
 Bense bilirim büyüyü bozmamak gerektiğini
 Daha beter seni kaçak
 Seni yabancı bilmekten
 Aklın ayrı bir yerde gönlün ayrı bir yüzyılda kalmaktan
 Tanrım ne ağırdır sözcükler. Asıl demek istediğim bu
 Hazzın ötesinde sevgim
 Hiç bir zararın erişemeyeceği yerde bugün sevgim
 Sen ki benim saat-şakağımda vurursun
 Boğulurum soluk alıp vermesen
 Tenimde bir duraksar ve yerleşir adımın

 Sana büyük bir sır söyleyeceğim. Her söz
 Dudağımda bir dilenen zavallı
 Acınacak bir şey ellerin için kararan bir şey bakışının altında

 İşte bu yüzdendir sık sık seni seviyorum deyişim
 Boynuna takabileceğin bir tümcenin o parlakça kalp kristali
 Kaba konuşmamdan gücenme benim. Bu konuşma
 Ateşte şu tatsız cızırtıyı çıkaran sudur o kadar

 Sana büyük bir sır söyleyeceğim. Bilmem ben
 Sana benzeyen zamandan söz açmayı
 Bilmem senden söz açmayı bilir görünürüm
 Tıpkı uzun bir süre garda
 El sallayanlar gibi gittikten sonra trenler
 Bilekleri sönerken yeni ağırlığından gözyaşlarının

 Sana büyük bir sır söyleyeceğim. Korkuyorum senden
 Korkuyorum yanın sıra gidenden. Pencerelere doğru akşam üzeri
 El kol oynatışından söylenmeyen sözlerden
 Korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan
 Korkuyorum senden.

 Sana büyük bir sır söyleyeceğim. Kapat kapıları
 Ölmek daha kolaydır sevmekten
 Bundandır işte benim yaşamaya katlanmam
 Sevgilim. 

 Gerçekten zamanı bile bize unuttruracak kadar güçlü mü bu aşk denen şey?

0 yorum:

Yorum Gönder