Özel Arama


Sinan Özen & Aslı Güngör - Ben Seni Sevdim.


Aslı Güngör:
 Uyandığımda bi seni duydum
 İnan bana dedin bi sana uydum
 Güler misin ağlar mısın şu halime
 Ben seni sevdim sen bana kıydın
  

 Sinan Özen:
 Senelerce yaşadım o büyük aşkın hayaliyle
 Senelerce bekledim o sevgiliyi gelir diye
 Bir gün sen çıktın karşıma birden zaman durdu
 Her gün eğildim karşında
 Sandım ki bu aşka tek yoldun
 Uyandığımda sesini duydum
 İnan bana dedin bi sana uydum
 Güler misin ağlar mısın şu halime
Ben seni sevdim sen bana kıydın
 Uyandığımda bi seni duydum
 İnan bana dedin bi sana uydum
 Güler misin ağlar mısın şu halime
 Ben seni sevdim sen bana kıydın
 Senelerce yaşadım o büyük aşkın hayaliyle
 Senelerce bekledim o sevgiliyi gelir diye
 Bir gün sen çıktın karşıma birden zaman durdu
 Her gün eğildim karşında
 Sandım ki bu aşka tek yoldu
 Uyandığımda sesini duydum
 İnan bana dedin bi sana uydum
 Güler misin ağlar mısın şu halime
Ben seni sevdim sen bana kıydın
 Uyandığımda bi seni duydum
 İnan bana dedin bi sana uydum
 Güler misin ağlar mısın şu halime
 Ben seni sevdim sen bana kıydın
 Ben seni sevdim sen bana kıydın

0 yorum:

Yorum Gönder