Özel Arama


Sığamadım Yüreğine 

Kirgin düslerimden uzak, kirgin kalbimi avutamiyorum artik sevgili. Her yeni gelen gün bir baska kirginliga gebe. Ve ben her yeni gelen günle bir parçami daha kaybediyorum... 

Canim yaniyor sevgili... Gögsümün tam orta yerindeki siziya dayanamiyorum. Bu sen kokan, tadi tuzu sen olan oda, her bir sokagi ve caddesiyle, adi sen olan bu sehir dar geliyor bana.. Sigamiyorum hiçbir yere... Tipki yüregine sigamadim gibi... 


Senin için hersey olmayi beklerken, hiçbir seyin olmanin verdigi dayanilmaz aciyi, hafifletmiyor hayata baktigim pencereden yüzüme ilistirmeye çalistigim çocuksu tebessüm. 



Sensiz geçen her yarim günde, bana seni seviyorum derken, gitmem için aralik biraktigin kapiya yaklastim adim adim. Kapinin önüne geldigimde ise.. Durdum sevgili.. Öylece.. sessizce... sizofrence... Kal demeni bekledim.. Çaresizlikten yitip giden çocuksu ruhum içinde binlerce dua ederek... Ellerimi yüzüme sürüsümün ardindan amin deyisim kadar kisa bir andi.... Belki de asirlar süren bir bekleyisti... Kal demeni bekledim orda.. Kal deseydin kalirdim... demedin oysa... 



Kaç kez vazgeç dedi bu yürek, kaç kez yok olmak istedi... Oysa ne cosku doluydu yüreklerimiz 
baslarken yeni bir hayata... Gecelerimizi de, gündüzlerimizi de adamaya hazirdik birbirimize... 
Kosulsuz, içten ve simsicakti duygularimiz.. Her yeni gelen günü alarak yarindan, mutluluklar içinde teslim edecektik düne.. Dünden bugüne... Ne degisti peki sevgili. 



Hüzünbaz aksamlardan arta kalan demlenmis acilardan siyrilarak, çaresizlik tavindaki Içi disi sen olan yüregime bir çikar yol bulmak adina... Sevgi dilendim senden... Olur olmaz zamanlarin olmaz bir çagrisiydi bu benden sana... Magrur bir beste olamadim belki senin için... Ama kirik bir nota oldum sonuçta mizrabin ucunda takili kalan. 


Simdi gitmek zamani.... Sen de tüm ürkekliginle, tüm hatalarinla, tüm eksiklerinle, tüm hakli gördügün yanlarinla basbasasin simdi... Çünkü sevgili seni sevmek, özgür birakmaya razi olmakti.. 

Yine de... Senden gelen herseyi... 
Aciyi.. ve kederi... ve hüznü... ve gözyasini... 
Sirf senden diye... sirf sen diye... 
Aldim kabul ettim sevgili... 
Eyvallah...

0 yorum:

Yorum Gönder