Özel Arama

Gözümü açtım seni gördüm Seni sevdim ve bağlandım sana İçimi verdim sana Tüm benliğimi Ve veririm hala Ki bi robot misali Programlanmışım sana Sen vardın ve bide sen Kimse yoktu gözümde Olmuyordu başkalarıyla Sen vardın hep aklımda Gözlerine baksam gözlerindi Ve tutamazdım kimsenin ellerini Kıyamazdım ellerime almaya Senin ellerin gelirdi gözümün önüne Sesler aynı sen Ama bir sen aynı değildin Ve ben bir seni bulamadım Ki hiç kimsede sen değildi Kimsede olamazdı Doldurulamayacak bir yerin vardı kalbimde O kadar derin bir izdi ki bu Kim düşse içine kaybolup gidiyordu Ve ben seni bekledim Tek hekim sendin O izi iyi edecek Ama sende gelmedin Ömür boyu taşıyacağım Bir izle bıraktın beni Eğer olsaydı gidecek bir yerim Bir dakika durmazdım buralarda Giderdim Ama benim gidecek yerim sensin Açmadın kapılarını bana Yeterdi yanımda olman Huzur dolmam için Tek kelime etmesen bile Yeterdi yanımda olman Nefesini hissetmem yanımda Yada bakmam gözlerine sen bakmasan bile Yeterdi bana Unutamıyorum bir türlü seni Unutamıyor işte şu yaralı kalbim Biliyorum belki kaçmam gerek buralardan Sadece alıp sırtıma bir ceket Kimselere görünmeden Kaçıp gitmem gerek Biliyorum aslında hiçbir şeye çare olmayacak Peşimden gölgemden daha yakın takip edecek beni Bırakmayacak yakamı anılar Düşünceler belki de Tek bildiğim bir şey var Bütün düşüncelerimin kesişme noktası sendin Ve gözümü açtım seni gördüm ben İlk sana seni seviyorum dedim yaban gülüm. Ve Seni sevdim Taki gözümü tekrar kapatana kadar. Seveceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder