Özel Arama






Anlamı Yok Gecelerin Sözlerinin O simsiyah saçlarının gözlerinin O son Sözün Perişan etti Yüregimi Uçurumlar Çaldı O Sonsuz Sevgimi Sakin Kal Deme Bebegim Sakin Kal Deme Bebegim Azrail Bekler Beni Gidecegim Azrail Bekler BEni Gidecegim Gitmem Gerek sevdigim Ne Olur Aglama Yollar Elbet Buluşur Sakın Korkma Bir Can istiyorsan Beni Götür Azrail Benim Sevdigime Dokunma Bir Can istiyorsan Beni Götür Azrail Benim Sevdigime Dokunma Geçmiyor Geceler Bitmiyor Dönmeye Yetmiyor Kelimeler Usulca Girerken Masum Kalbime Ne Acilar Yaşattın Bitmeyen Sevgime Artik Cok Gec Bebegim Artik Cok Gec Bebegim Azrail Bekler beni Gidecegim Azrail Bekler beni Gidecegim Gitmem Gerek sevdigim Ne Olur Aglama Yollar Elbet Bulusur Sakın Korkma Bir Can istiyorsan Beni Götür Azrail Benim Sevdigime Dokunma Bir Can istiyorsan Beni Götür Azrail Benim Sevdigime Dokunma Yanlızlık Gemisi Çoktan Batti Kurşunlar Yagdirdi Bir Sözün Yüregime Uçurumlar Aldi Elimden Seni Mesafeler Çaldi Sevgimi Artik Hayat Anlamsiz Geliyor Bedenime Vakit Geldi Diye Düşünüyorum Kendi Kendime Şunu Unutma Bitanem Seni Hep Sevdim Son Nefesimi Verirken Bile Dudaklarimdan Çikacak Tek Kelime Sen Olacaksin..!

0 yorum:

Yorum Gönder