Özel Arama


atarmı bu kalp sen olmasan feryat edermi sen duymasan ne olur sevgilim
kaçma benden yaşarmı can sen olmasan
yine yalnızım seni hayal ettim güzelim gökyüzüne baktım yine sensizligi hissettim yıldızlar parlıyor gül yüzüne hasretim sevdigim hayatıma ışık saçan sendin seni sensiz neyleyim bir yıldız kaydı içimde dilegimi tuttum kavuştur beni ona allahım odur yaşama duygum göz yaşlarım damladı çaresiz kaldım sustum yoksun yanımda güzelim her gece kan kustum
nereye adım atsam baksam hep sen varsın sor kendine bebegim kalbim nasıl sensiz kalsın kalamam sensiz kalırsam kefen sarsın bedenimi görmesin gözlerim ölüm götürsün benim sevgimi nasıl anlatsam sana ne kadar çok tutuldugumu nasıl söylesem sana ne kadar çok vuruldugumu kelimeler yetmez inan isyanlardayım hayat bumu dönmesen bana ölüm olsun bu yolun sonu
hangi can benim çektigim acıyı çekti hangi kalp seni benimki kadar sevdi hangi yürek uğruna ölmek istedi ne olur sevgilim artık tut elimi
bu yola seninle başladım büyük umutlarla yeminliyiz söz verdik sen ve ben sonsuza senden başkası haram bunu yazdım kitabıma toz kondurmam sana olamam sensiz asla anla göl kenarında buluştuk hemen sarıldım sana gözlerim doldu hissettim sevgimi bastım bağrıma gülü verdim eline bakamadım yaslandın bana bak gözlerime dedin sevdigim herşey bir yana
baktım gözlerine ruyalara daldım yine o kadar mutluyduk benden uzaktasın niye anılar ruya gibi kalmasın güzelim dinle yaşarmı bu can sen olmasan biricigim söyle denizin üzerinde yürürüm sana ulaşmak için dağları delerim o gözlerine bakmak için dünyaları yıkarım senin uğruna ben sevdigim kimse bir şey diyemez seviyorum seni güzelim
hangi can benim çektigim acıyı çekti hangi kalp seni benimki kadar sevdi hangi yürek uğruna ölmek istedi ne olur sevgilim artık tut elimi
gözlerin dalsa güzelim bilki düşündüm ben seni
kulagın çınlarsa sevdigim bilki andım ben seni
gece uyanırsan bilki ben resmini öptüm
eger bir gün gözlerinden yaşlar akarsa
bilki bilki ben öldüm sevdigim

0 yorum:

Yorum Gönder