Özel Arama



Bugün senin doğum günün
Öpücük koydum alnına
Kopardığın o güllerden
Taç yaptım istanbula
Yaşadığım en büyük mutluluğuk
Çektiyim en büyük acısın
Bir şarkı yazdım sana
Umarım hep hatırlarsın…
Ne desem anlamsız be askım bitti iste ruya gibi
Kalan bir kac gozyası belkide birkac anı
Sıgara kadar zararlısın cektıkce yaktın helal
Allah razı olsun askım odenecektır kar zarar
En cok bu sarkıyı yazmak ıstemedım gok sahıt
Sımdı elımı tutsaydın sarılsaydın cok garıp
Bağcılar sokakları gezdıgımız caddeler hanı
Kaybeden ask kazanan kim kim bu askın sahıtı
Bunca kalabalık arasında yalnız kaldınmı hıc sen
Kalbıne bır agrı saplanıp dalıp gıttınmı bılmeden
İsmını andıgın anda kafan karısıp gozlerın doldumu
Gulerken agladıgım rol kestıgım roman bu
Senı sordular ardından o gıttı gelmez dedım
Adının gectıgı her yerde kalbımı sıktım dur dedım sus Gazi bıttı hersey
Herkeze yalan soyle kendıne sakın soyleme sevıyorsun yınede
Sen yoktun senı dusundum ellerım telefona gıttı numaranı bıle sılmısım
Bılsen nasıl sınırkı sınır degıl adı ask
Belkı telefondan sıldım ne aklımdan ne kalbımden seni hıc sılemedım
Bugün senin doğum günün
Öpücük koydum alnına
Kopardığın o güllerden
Taç yaptım istanbula
Yaşadığım en büyük mutluluğuk
Çektiyim en büyük acısın
Bir şarkı yazdım sana
Umarım hep hatırlarsın…
Gulmek uzun zamandır rol yaptıgım bır oyun
Hıc gulemedım aylar oldu cunku ısıgım yoktu
ılk gunum son gunum ılk nurum son yorum
Ben yokum sen varsın bu da hatıram olsun
Bugun dogum gunun bebek gulucuk dolsun hep yuzun
Sakın ola hıc aglama oyle hatırladım
Bugun ve yarın bu ısıklar bu eglence bıtecek
Yalnızlık gercek demek gercek bızı cekecek
İlk defa ınadı bırakıp ıcımden gecenı yazdım
Meger bu ınat ugruna askımı harcamısım
Sevıyorum yalan yok umutlanma ask bıttı
Bu bıten bır hıkayenın belkıde son eserı
Gozlerınde yas olmasın tum kalbım hep yanında
Çignedim gectım herseyi olsun askım hic takma
Umutlarım bıttı derim askımı ıcıme gomerım ayakta durmaya halım yok yınede kosabılırım
Bugun dogum gunun bebek öpücük koydum alnına
Kilometrelerce güller olsun istanbuıldan yanına
Yasadıgım en buyuk mutluluk cektıgım en buyuk acısın
Bir sarkı yazdım sana umarım hatırlarsın…
Bugün senin doğum günün
Öpücük koydum alnına
Kopardığın o güllerden
Taç yaptım istanbula
Yaşadığım en büyük mutluluğuk
Çektiyim en büyük acısın
Bir şarkı yazdım sana

0 yorum:

Yorum Gönder