Özel Arama


İNANMIYORSUN.

Allah şahidimdir
, içimde her gün
Yanansın diyorum, inanmıyorsun
Yüreğin sevdama, ne olur bir gün
İnansın diyorum, inanmıyorsun

Sen ki tüm ömrüme sirayet gibi
Yıllarca beklenmiş ziyaret gibi
Kalbime sevdadan bir ayet gibi
İnensin diyorum, inanmıyorsun

Bilmem ki var mıdır aşk mahkemesi?
Varsa sorgulansın kalbimin sesi!
Ciğerime dolan hayat nefesi
Hep sensin diyorum, inanmıyorsun

Kazara saç telin gelse nazara
Yüreğim kapılır sonsuz efkâra
Her gün hayaliyle içimde hara
Dönensin diyorum, inanmıyorsun

Öl de, öleceğim, ölmekse çare.
Seven daha ne der sevdiği yâre?
Aşkı Anka gibi, baktığım yere,
Konansın diyorum, inanmıyorsun

Eğer görebilsen gönlümde ne var,
Rabbimden sonrası varlığın çıkar.
Yalnız dünya değil mahşere kadar,
Canansın diyorum, inanmıyorsun

Bir gün sözlerimden cayarsam geri
Soysuz diye yazsın aşkın defteri
O gün yüreğime ölüm hançeri
Dayansın diyorum, inanmıyorsun

İHSAN TURHAN.

0 yorum:

Yorum Gönder