Özel Arama


ÇAREN YOK, KOLLARIMDA GÖRDÜĞÜM OLACAKSIN
GÖNLÜN İLE GÖNLÜME KÖRDÜĞÜM OLACAKSIN.



Hâşâ Allah’tan başka, hiç bir yasağa bakmam
Gülüşünden gülleri derdiğim olacaksın
Mesafeler kahrolur, ben peşini bırakmam
Duruşumla kalbine girdiğim olacaksın

Sen istersen bensiz kur hayallerle atini
Sanır mısın yok eder kalbimin takatini
Yemin ettim, söz verdim, vuslatın saatini
Bıkmadan yorulmadan kurduğum olacaksın

Sevdanın yollarında yoldaşım çile olsa
Her adımımda yansam halim nafile olsa
Vuslatından sonrası bahtıma sille olsa
Ölsem bile, yanına erdiğim olacaksın

Sultanımsın demişsem, saygı ile saymışsam
Bir tek sevgi sözüne hayatımdan caymışsam
Ruhen bir nikâh varsa, o nikâhı kıymışsam
Kalbimde aşk yuvası kurduğum olacaksın

Sureti ay parçası, gözleri şems gibidir
Bakışıyla ömrümün yegâne sahibidir
Bu yüzden hiç koşulsuz sevdamın galibidir
Dediğim, sözlerimle ördüğüm olacaksın

Mevla’nın emri olsa! Dese “kulun yolusun
Ayağının çamuru, kapısının çulusun
Söyle kimi istersen artık onun kulusun”
Biadımı önüne serdiğim olacaksın

Hergün bana desen de “bensizliğe mahkûmsun
Ne kadar yanarsan yan, tükenecek bir mumsun”
Umursamamam be gülüm, sen aşk-ı onurumsun
Helalimsin, helallik verdiğim olacaksın

Madem ki sevdan ile kör eyledin gözümü
O zaman hikâyeden sayma sakın sözümü
Oku bak alt satırda yazıyorum çözümü
“Çaren yok kollarımda gördüğüm olacaksın
Gönlün ile gönlüme kördüğüm olacaksın”

İHSAN TURHAN.

0 yorum:

Yorum Gönder